781 342 320     
 [email protected]

Działania marketingowe
Warszawa

Obecny poziom cyfryzacji obliguje przedsiębiorców do posiadania strony internetowej oraz budowania swojego pozytywnego wizerunku w mediach. Może to nie być tak oczywiste dla małych czy lokalnych sprzedawców, ale decydując się na swoją nieobecność w sieci, muszą się oni liczyć z zamykaniem sobie jednego z bardzo intratnych kanałów sprzedażowych. Możliwości kreowania siebie i swojego produktu, są coraz bardziej rozbudowywane, prócz stron pojawiły się konta na kanałach społecznościowych czy aplikacje mobilne. Dodatkowo skuteczność reklamy telewizyjnej czy radiowej maleje, zresztą szczególnie ta pierwsza nie była nigdy domeną małych firm, a raczej dużych korporacji. Jako mali przedsiębiorcy stoimy w obliczu wyzwania. Nasza firma już je podjęła i teraz codzienną pracą podnosimy poziom widoczności w sieci, poprzez pozycjonowanie lokalne, właśnie - lokalnych i małych firm z Warszawy i okolic. 

Stań się widoczny w internecie
Rodzaje marketingu
Wejdź w świat Googla
Reklama w internecie - cena

Stań się widoczny w internecie

Marketing internetowy - jaka jest jego definicja? Najprościej można powiedzieć, że jest to całość działań, prowadzonych za pośrednictwem Internetu, które to działania maja na celu promocję marki, usługi czy produktu, wykorzystując do tego zróżnicowane środki.

Jeśli klient chce znaleźć produkt, który potencjalnie kupi, najprawdopodobniej zacznie od wpisania jego nazwy do wyszukiwarki. Ludzie są niezwykle niecierpliwi, także najpewniej skorzysta tylko z kilku pierwszych wyników i ewentualnie ofert sponsorowanych. Dlatego tak istotne jest, aby twoja strona internetowa była liderem. Algorytmy wyszukiwarki, w celu znalezienia najlepszego wyniku, będą korzystać ze swoich kryteriów. Po pierwsze - optymalizacja strony. Pod tym pojęciem kryje się poprawne wyświetlanie na różnych rozdzielczościach, w tym urządzeniach mobilnych; eliminacja błędów, w tym przekierowań do nieistniejących stron; odchudzenie strony o zbędne elementy, tak żeby ładowała się szybciej. To tak na początek. Wszystkie te kroki wykonamy po konsultacji w twoim imieniu.

Rodzaje marketingu

Reklama w Internecie ma różne oblicza. Obecnie szacuje się, że najskuteczniejszym medium jest treść wideo bądź grafiki. Jeśli zdecydujesz się na płatną formę promocji, która może wypracować szybszą konwersję, powyższe aspekty techniczne strony mimo wszystko będą wpływać na wyniki. To samo tyczy się reklamy w mediach społecznościowych, wiarygodność i ciekawie prowadzony profil, zawsze będą szybciej budować bazę potencjalnych klientów. Podsumowując: możesz skorzystać z reklam wideo wyświetlanych na popularnych kanałach, reklam displayowych, które będą wyświetlać się w pobliżu zbieżnych tematycznie treści czy remarketingu, gdzie tylko przypominasz się klientowi. Tyczy się to zarówno działu Google Ads jak i reklam w sieciach społecznościowych. Dobór odpowiedniej kampanii, która będzie przynosić faktyczne zyski i nie zrujnuje budżetu, dobrze powierzyć specjalistą, którzy w swojej karierze przeanalizowali już niejedną krzywą sprzedaży. 

A co z kwestią - reklama w internecie a cena? Budżet kampanii ustalamy indywidualnie i zgodnie z potrzebami z klientem. Może się okazać, że niektóre kampanie będą prowadzone tylko w sezonie na dany produkt, a później zamrażane. Optymalizacja kosztów leży w naszym wspólnym interesie.

Wejdź w świat Googla

Google jest obecnie wiodącą wyszukiwarką i udostępnia całą sieć narzędzi, które pomagają klientowi w zapoznaniu się z firmą. Rekomendujemy i prowadzimy wizytówkę Google Moja Firma, która odpowiednio powiązana z mapą pozwala na zaprezentowanie działalności w pigułce. Klient już wie, gdzie firma się znajduje, kiedy jest otwarta, co myślą o niej inni. Będąc w tym miejscu należy powiedzieć, że zawsze dbamy o to by klient miał aktualną i rzetelnie prowadzoną podstronę kontakt, rozumiemy przez to zamieszczenie na niej niezbędnych danych kontaktowych dla potencjalnego usługobiorcy.

W ramach wartościowego contentu, dbamy o link building oraz linki sponsorowane Googla. Celem tych działań jest budowanie sieci odnośników do docelowej strony internetowej, co ułatwia jej indeksowanie oraz daje więcej możliwości znalezienia firmy przez klienta z innej strony. 

Bardzo dobrym narzędziem do budowania zarówno sieci linków jak i treści jest blog. Blogi mogą być prowadzone samodzielnie lub ich prowadzenie można zlecić specjalistom z branży copywriterskiej. Teksty blogowe świetnie nadają się do umieszczania w nich linków czy promowania produktów, na których sprzedaży akurat nam zależy. Blog, tak samo zresztą jak profil w mediach społecznościowych, jest też narzędziem do budowania świadomości marki u odbiorcy i kreowania swojego wizerunku. 

Reklama w internecie - cena

Współpracę rozpoczynamy od rozmowy podczas, której chcemy poznać charakterystykę działalności jaką mamy wypromować. W zależności od branży będą używane różne środki do promocji. To wiąże się z indywidualną wyceną usług oraz ustaleniem budżetu. Po rozpoczęciu działań zaczynamy też od razu monitorowanie wyników i przeprowadzanie stosownych audytów. Pozyskane informacje wraz z wykazem tego, co zrobiliśmy przekazujemy do wiadomości. Wiemy, że jeśli nie jest się na co dzień związanym z branżą SEO, SEM czy Social Media, niektóre procesy mogą wydawać się niezrozumiale. Dlatego stawiamy na ciągły kontakt, doradztwo oraz edukowanie. Od momentu nawiązania współpracy Twój sukces jest naszym sukcesem. Weźmy się do pracy!

Nasze usługi

Skontaktuj się z nami

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram