Obecnie z mediów społecznościowych w Polsce aktywnie korzysta około 16 milionów użytkowników - 49% wszystkich mieszkańców naszego kraju powyżej 13. roku życia. Stanowi to olbrzymi potencjał reklamowy. Reklama w social media jest stosunkowo niedroga, a przy tym bardzo efektywna - pozwala na zbudowanie społeczności skupionej wokół marki. Wspieramy firmy w zakresie online marketingu, swoje usługi kierujemy przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw na terenie Warszawy i okolic. Proponujemy kompleksowe przygotowanie i poprowadzenie kampanii dla Twojej firmy w mediach społecznościowych, możliwość bieżącej kontroli efektów kampanii dzięki wysyłanym regularnie raportom i ceny ustalane indywidualnie.
Social media - czyli media społecznościowe to popularne portale i aplikacje, których głównym celem jest umożliwienie dialogu i interakcji pomiędzy wszystkimi ich członkami. Najpopularniejsze z nich, takie jak Facebook, Linkendl czy Instagram zrzeszają już miliardy (!) użytkowników na całym świecie i stanowią jeden z podstawowych sposobów komunikacji dla całych grup społecznych. Umożliwiają proste i wygodne dotarcie do osób o określonych zainteresowaniach w wybranej lokalizacji. To czyni z social mediów idealne narzędzie reklamowe.
Social media marketing to wszelkiego rodzaju działania promocyjne i sprzedażowe prowadzone za pośrednictwem serwisów społecznościowych. Obejmują one zarówno płatne reklamy, jak i prowadzenie kanałów marki czy reklamowych fanpage'y i bezpośrednią komunikację z potencjalnymi Klientami. Obecnie reklama w mediach społecznościowych uważana jest za jedną z najtańszych i najbardziej efektywnych form promocji zwłaszcza w przypadku małych i średnich firm. Przy niewielkich kosztach możliwe jest dotarcie do odbiorców, którzy rzeczywiście mogą być zainteresowani konkretnym produktem lub usługą. Nasi specjaliści od kampanii w mediach społecznościowych pomogą Ci zaplanować działania, które nie tylko poskutkują wzrostem ruchu na stronie. Zbudujesz społeczność internautów skupionych wokół marki i zaangażowanych w jej promocję.
Reklama w mediach społecznościowych może być skutecznym sposobem na zwiększenie sprzedaży. Najlepsze efekty daje połączenie kampanii w mediach społecznościowych z innymi działaniami promocyjnymi w sieci, takimi jak optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pozycjonowanie lokalne i wizytówka Google Moja Firma czy linki sponsorowane Google. Poznaj wszystkie korzyści z promocji w social media:
Wzrost ruchu na stronie - możesz precyzyjnie ustalić grupę docelową odbiorców, do których chcesz dostrzec, zlecając reklamę na portalach takich jak Facebook. Zostanie ona wyświetlona osobom mieszkającym w konkretnej okolicy, w wybranym przez Ciebie przedziale wiekowym i o konkretnych zainteresowaniach, którymi użytkownicy portali sami chętnie się dzielą. To cenne informacje, które pomożemy Ci wykorzystać w Twojej kampanii!
Lepsza pozycja w rankingach wyszukiwarki Google - działania prowadzone w mediach społecznościowych, w szczególności te długofalowe, takie jaka prowadzenie kanałów i fanpage'y reklamowych w wielu przypadkach mają również bardzo korzystny wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej szczególnia jeśli jest ona poprawnie zoptymalizowana.
Tworzenie społeczności internautów skupionych wokół marki - największą zaletą wykorzystania mediów społecznościowych jako kanału promocji jest możliwość stworzenia społeczności internautów skupionych wokół marki. Jeżeli dodawane treści są atrakcyjne, internauci chętnie się nimi dzielą i polecają je między sobą. Ich znajomi widzą "lajkowane" i udostępniane materiały i w wielu przypadkach również zaczynają być zaciekawieni.
Poprawa relacji z Klientami - za pośrednictwem mediów społecznościowych możesz wygodnie kontaktować się z Klientami i odpowiadać na ich zapytania i komentarze. To dobry sposób na poprawę wizerunku firmy.
Łatwiejsze pozyskiwanie linków - działalność w mediach społecznościowych może w istotny sposób wspierać również link building, zwłaszcza jeśli internauci chętnie polecają i udostępniają dodawane przez nas materiały.
Pozycjonowanie lokalne to często najlepsza strategia w przypadku małych i średnich firm świadczących usługi lokalnie. Poznaj wszystkie korzyści, które obejmują zarówno aspekt SEO, jak i długofalowe skutki marketingowe.
Poprawa widoczności strony w wyszukiwarkach internetowych - łatwiejsza do osiągnięcia niż w przypadku pozycjonowania na frazy ogólne. Firma nie musi konkurować o pozycję w rankingu z podobnymi przedsiębiorstwami z całej Polski - pojawia się w wynikach wyszukiwania osób z okolicy. To skutkuje zwiększeniem ruchu na stronie, a w konsekwencji często także większymi obrotami.
Pozyskanie nowych klientów - pozycjonowanie lokalne dociera precyzyjnie do osób w okolicy, faktycznie mogą być zainteresowane skorzystaniem z Twoich usług. To forma promocji o wiele bardziej opłacalna niż reklama w ogólnopolskich mediach - nie wydajesz pieniędzy na działania, które i tak nie mogą przynieść zamierzonych efektów.
Wzrost rozpoznawalności marki - pozycjonowanie lokalne, zwłaszcza w połączeniu z korzystaniem z narzędzi takich jak wizytówka Google Moja Firma powoduje, że okoliczni mieszkańcy dowiadują się o istnieniu Twojej firmy. Nawet jeśli w danym momencie nie potrzebują skorzystać z Twoich usług, jest bardzo prawdopodobne, że rozważą wybór Twojej oferty w przyszłości.
Budowa zaufania w sieci - decydując się na pozycjonowanie lokalne budujesz renomę firmy. Dobra widoczność w wyszukiwarce i pozytywne opinie klientów w Google zapewnią Ci wiarygodność.
Zdobycie przewagi nad konkurencją - co z tego, że Twoje usługi stoją na najwyższym poziomie, jeśli potencjalni Klienci się tego nie dowiedzą? Daj się odnaleźć!
Długofalowe zyski - Linki Sponsorowane Google pozwalają na to, by bardzo szybko dotrzeć do Klientów. Na dłuższą metę jednak ich stosowanie jest nieopłacalne i nie daje długofalowych korzyści. Pozycjonowanie lokalne pozwala osiągnąć trwałe efekty, które będą skutkować zwiększonym zainteresowaniem Twoją ofertą przez lata!