Optymalizacja stron www to podstawa skutecznego pozycjonowania w wyszukiwarkach. W niektórych przypadkach już same działania optymalizacyjne mogą przyczynić się do wyższej pozycji w rankingach Google. Bardzo często mają również znaczący wpływ na funkcjonalność strony i zachowania użytkowników, którzy spędzają na niej więcej czasu, postrzegając ją jako łatwą w obsłudze i bardziej profesjonalną. Aby mieć pewność, że czerpiesz maksymalne korzyści ze swojej strony, proponujemy kompleksową optymalizację, łatwą kontrolę efektów dzięki przejrzystym raportom i ceny ustalane indywidualnie.
Optymalizacja stron internetowych to wszelkie działania na stronie internetowej, których celem jest dostosowanie jej do tego, by mogła osiągnąć jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych, a przede wszystkim Google. Zależą one w dużych stopniu od czynników wewnętrznych takich jak zawartość strony (obszerne, urozmaicone i ciekawe dla czytelnika, a przede wszystkim unikalne treści), częstotliwość występowania fraz kluczowych , poprawność kodu programistycznego, czy szybkość ładowania poszczególnych elementów. Pełna lista czynników uwzględnianych przez wyszukiwarki jest bardzo długa, a poszczególne wymogi często się zmieniają. Z tego powodu przy samodzielnym pozycjonowaniu nie trudno o popełnienie poważnych błędów, które spowodują, że strona całkowicie zniknie z wyszukiwarki, co poskutkuje znacznym spadkiem ruchu.
Oferujemy tworzenie stron internetowych, które będą zgodne z aktualnymi wymaganiami Google dla webmasterów. Są to witryny, które szybko się ładują, wolne od błędów i problemów technicznych, z opisami meta, zoptymalizowanymi tekstami i grafikami. Pomagamy również dostosować już istniejące strony www według wyżej opisanych wytycznych. Współpracujemy przede wszystkim z małymi i średnimi firmami na terenie Warszawy i okolic.
Optymalizacja strony www pod kątem wyszukiwarek internetowych to obecnie konieczność. Twórcy stron internetowych powinni dbać o kwestie SEO dokładnie tak samo, jak dbają o poprawność kodu czy atrakcyjność grafiki. Zdecydowana większość internautów przeglądając wyniki wyszukiwania zwraca uwagę jedynie na kilka pierwszych pozycji. Rzadko kto przegląda dalsze strony wyników. Zadbaj o widoczność w wyszukiwarce Google. Optymalizacja oznacza cały szereg korzyści, zarówno pod względem technicznym, jak i marketingowym.
Dobrze optymalizowana strona internetowa to podstawa pozycjonowania - Optymalizacja stron internetowych zawsze powinna być kluczowa przy pozycjonowaniu. Projektując strony internetowe, od początku zwracamy uwagę na ten właśnie aspekt. Wszystkie wysiłki w celu poprawy rankingów Google mogą spełznąć na niczym, jeżeli nie poprzedzi ich audyt strony internetowej i poprawa tych elementów, które są najważniejsze z punktu widzenia robotów wyszukiwarek.
Korzystny wpływ na user experience, czyli doświadczenie użytkownika - Optymalizacja ma wpływ nie tylko na boty wyszukiwarek - dzięki niej strona staje się bardziej funkcjonalna i przyjemna w obsłudze, dlatego też Klienci spędzają na niej więcej czasu i chętniej dokonują zakupów. Działania podejmowane w celu optymalizacji nie stoją w sprzeczności z wygodą użytkowników - wręcz przeciwnie, wiele z nich skutkuje lepszą funkcjonalnością.
Poprawa wizerunku i większa renoma firm - poprawa poszczególnych elementów na stronie skutkuje wyższą pozycją w rankingach wyszukiwarek i poprawą funkcjonalności. To z kolei przekłada się na ogólne lepsze wrażenie użytkowników, którzy odbierają markę jako prestiżową i profesjonalną.
Możliwość pozycjonowania na dowolnie wybrane przez użytkownika frazy kluczowe - w zależności od tego, jakie produkty lub usługi oferujesz, pomożemy Ci wybrać najtrafniejsze słowa kluczowe, które pomogą dotrzeć do osób faktycznie zainteresowanych Twoją ofertą. Można zdecydować się na pozycjonowanie na frazy ogólne lub pozycjonowanie lokalne, idealne w przypadku firm świadczących swoje usługi lokalnie.
Doskonałe efekty w połączeniu z innymi oferowanymi usługami - optymalizacja strony internetowej może być kluczem do sukcesu w praktycznie każdej branży, zwłaszcza jeżeli będzie połączona z innymi działaniami w sieci, takimi jak: link building, pozycjonowanie lokalne, wizytówka Google Moja Firma czy linki sponsorowane Google.
Skontaktuj się z nami, a zaproponujemy kompleksową strategię dla Twojej firmy. Dowiedz się więcej na naszym blogu.
Obecnie link building jest jednym z najważniejszych elementów strategii SEO i koniecznością zawsze, gdy tworzymy stronę internetową do zastosowań profesjonalnych. Lista korzyści, jakie niesie za sobą skuteczne linkowanie, jest bardzo szeroka, i obejmuje zarówno aspekty techniczne, jak i marketingowe.
Pozyskiwanie linków jest konieczne, jeśli chcesz zdobyć wysoką pozycję w wyszukiwarce. Przemyślana strategia link building pozwala zdobyć i utrzymać wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. To obecnie jedno z podstawowych działań stosowanych przez pozycjonerów, prawdopodobnie również przez Twoją konkurencję. Zaniedbując zdobywanie linków, ryzykujesz, że Twoja strona internetowa zniknie z wyszukiwarek, nawet mimo atrakcyjnej treści.
Linki pozwalają na przekierowanie do Twojej strony wielu nowych odbiorców - Link building to nie tylko narzędzie SEO. Koncentrując się na zdobywaniu linków w celu pozycjonowania, nigdy nie zapominamy o tym, jaki jest podstawowy cel linkowania - umożliwienie Internautom dotarcie z różnych miejsc w sieci do Twojej witryny. Z tego powodu wybieramy dopasowane tematycznie portale i katalogi, które mogą przeglądać osoby faktycznie zainteresowane Twoją usługą.
Wzrost rozpoznawalności marki i budowa jej renomy - Internauci napotykając w sieci na liczne linki i przekierowania do Twojej witryny utrwalają sobie w pamięci markę i informacje o usługach. Nawet jeśli obecnie nie planują skorzystania z oferty, mogą to zrobić w przyszłości, gdy będą tego potrzebowali. Dodatkowo linki publikowane na cenionych portalach powodują wzrost renomy marki.
Poprawa szybkości indeksowania - odpowiednie linkowanie może przyczynić się również do szybkości indeksacji strony - oznacza to, że Google Boty szybciej "dowiedzą się" o nowych treściach na Twojej stronie internetowej - będą one szybciej widoczne przy wyszukiwaniu.
Ułatwiony kontakt z klientami dzięki informacjom w katalogach branżowych - katalogi branżowe umożliwiają opublikowanie dokładnych informacji o firmie, takich jak rodzaj świadczonych usług, adres czy numer telefonu. Dzięki temu osoby zainteresowane konkretną usługą bez problemu skontaktują się z Tobą.