781 342 320    
 [email protected]

Linki sponsorowane Google

Jeżeli zależy Ci na efektywnej kampanii w Internecie, której rezultaty zauważysz natychmiast, dobrym rozwiązaniem mogą być linki sponsorowane Google. Reklamy Google Ads w wyszukiwarce wyświetlają się od razu, gdy tylko opłacisz zamówienie - nie musisz czekać na rezultaty jak w przypadku pozycjonowania. To dobry sposób, by wyprzedzić konkurencję, zwiększyć świadomość istnienia marki czy poinformować Klientów o trwającej właśnie promocji. Proponujemy przygotowanie profesjonalnych kampanii Google Ads dopasowanych do Twoich oczekiwań i możliwości finansowych, efekty mierzalne dzięki regularnym raportom i ceny ustalane indywidualnie.

Jakie są korzyści kampanii Google Ads?

Natychmiastowe efekty

Wzrost świadomości istnienia marki

Pozwala prześcignąć konkurencję

Szczegółowa analiza kampanii

Możliwość dotracia do określonej grupy klientów

Pozycja na szczycie wyników wyszukiwania Google

Dowiedz się więcej

Co to jest Google Ads?
Jak wyglądają reklamy Google Ads?
Google Ads - korzyści

Co to jest Google Ads?

Reklamy Google Ads - reklamy Adwords to płatne linki, które wyświetlają się nad wynikami wyszukiwania. W momencie gdy użytkownik wpisze w pole wyszukiwarki określoną, wybraną przez Ciebie frazę, wyświetli mu się reklama Twojej strony internetowej jako link do Twojej witryny - w formie tekstowej lub graficznej. Kampanie Google Ads są rozliczane w modelu Pay Per Click - to sprawia, że płacisz jedynie za rzeczywiste kliknięcia, dlatego też nie musisz się obawiać, że Twoje środki zostaną zmarnowane na wyświetlanie reklamy osobom, które i tak nie byłyby nią zainteresowane.

Ogromną zaletą wykorzystania kampanii Adwords jest możliwość bardzo precyzyjnego ustalenia grupy odbiorców. Może być ona kierowana do kobiet lub mężczyzn, osób w różnych przedziałach wiekowych, mieszkających na określonym terenie i o konkretnych zainteresowaniach. Możemy zdecydować się na wyświetlanie reklamy jedynie w wybranych godzinach, tak aby zmaksymalizować szanse na obejrzenie oferty przez osoby chcące dokonać zakupu lub skorzystać z usługi. Dzięki temu możesz znacznie zwiększyć ruch na stronie i sprzedaż.

Jak wyglądają reklamy Google Ads?

Reklamy Google Ads mają formę linków - są dobrze wyeksponowane na stronie z wynikami wyszukiwania, a jednocześnie dyskretne - przypominają organiczne wyniki wyszukiwania. To sprawia, że Internauci klikają w nie często z naturalnej ciekawości, poszukując informacji w sieci. Standardowa reklama Google w formie tekstowej składa się z dwóch nagłówków, które mają długość do 30 znaków, krótkiego tekstu (do 80 znaków) i linku - adresu URL do naszej strony internetowej.  To wystarczy, by zasygnalizować rodzaj oferty i wzbudzić ciekawość odbiorcy. Alternatywną formą są reklamy zawierające niewielką grafikę - baner z linkiem. W czasie kampanii na bieżąco monitorujemy jej efekty i możemy dokonywać ewentualnych zmian.

Google Ads - korzyści

Płatne linki Google to obecnie jedna z najszybszych i najbardziej efektywnych form promocji. Najlepsze efekty daje stosowana sporadycznie w połączeniu z długofalową strategią, jaką jest pozycjonowanie lokalne, optymalizacja strony i/lub kampania w mediach społecznościowych. Poznaj wszystkie korzyści z kampanii Google Ads.

Natychmiastowe efekty - podczas gdy na efekty pozycjonowania musisz czekać nawet kilka miesięcy, reklama Google Ads wyświetla się w wyszukiwarce Google od razu, gdy tylko przelejesz pieniądze na konto Google i dokonasz odpowiedniej konfiguracji kampanii (tym zajmą się nasi specjaliści). Nie musisz obawiać się kosztów reklamy - rozliczenie w formie Pay per Click oznacza, że płacisz jedynie za kliknięcia w reklamę, nie za same wyświetlenia.

Wzrost świadomości istnienia marki - reklama Twojej firmy umieszczona zostaje nad wynikami w wyszukiwarce i jest widoczna bez względu na efekty pozycjonowania. W połączeniu z dobrze zoptymalizowaną wizytówką Google Moja Firma oraz pozyskiwaniem linków, możesz skutecznie docierać do klientów, którzy poszukują konkretnych produktów lub usług i sygnalizują ten zamiar wpisując określone frazy w wyszukiwarkę.

Możesz prześcignąć konkurencję i szybciej dotrzeć do Klienta - podczas gdy inne firmy dopiero mozolnie pracują na efekty pozycjonowania, Ty możesz już cieszyć się zwiększonym ruchem na swojej stronie.

Szczegółowa analiza kampanii dzięki narzędziom Google Analytics - dzięki przejrzystym raportom na bieżąco jesteś informowany o tym, jakie są efekty Twojej reklamy. Otrzymujesz konkretne dane statystyczne, które pozwolą Ci na bieżąco monitorować skuteczność podejmowanych działań.

Możliwość dotarcia do dokładnie określonej grupy docelowej - pomożemy Ci skonfigurować reklamę tak, by docierała ona precyzyjnie do dokładnie określonej grupy odbiorców - na przykład młodych kobiet mieszkających na terenie województwa mazowieckiego, zainteresowanych produktami z branży beauty.

Zachęcamy także do śledzenia informacji o marketingu internetowym na naszym blogu oraz zapraszamy do kontaktu.

Pozostałe usługi

Skontaktuj się z nami

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram