Jeżeli zależy Ci na efektywnej kampanii w Internecie, której rezultaty zauważysz natychmiast, dobrym rozwiązaniem mogą być linki sponsorowane Google. Reklamy Google Ads w wyszukiwarce wyświetlają się od razu, gdy tylko opłacisz zamówienie - nie musisz czekać na rezultaty jak w przypadku pozycjonowania. To dobry sposób, by wyprzedzić konkurencję, zwiększyć świadomość istnienia marki czy poinformować Klientów o trwającej właśnie promocji. Proponujemy przygotowanie profesjonalnych kampanii Google Ads dopasowanych do Twoich oczekiwań i możliwości finansowych, efekty mierzalne dzięki regularnym raportom i ceny ustalane indywidualnie.
Reklamy Google Ads - reklamy Adwords to płatne linki, które wyświetlają się nad wynikami wyszukiwania. W momencie gdy użytkownik wpisze w pole wyszukiwarki określoną, wybraną przez Ciebie frazę, wyświetli mu się reklama Twojej strony internetowej jako link do Twojej witryny - w formie tekstowej lub graficznej. Kampanie Google Ads są rozliczane w modelu Pay Per Click - to sprawia, że płacisz jedynie za rzeczywiste kliknięcia, dlatego też nie musisz się obawiać, że Twoje środki zostaną zmarnowane na wyświetlanie reklamy osobom, które i tak nie byłyby nią zainteresowane.
Ogromną zaletą wykorzystania kampanii Adwords jest możliwość bardzo precyzyjnego ustalenia grupy odbiorców. Może być ona kierowana do kobiet lub mężczyzn, osób w różnych przedziałach wiekowych, mieszkających na określonym terenie i o konkretnych zainteresowaniach. Możemy zdecydować się na wyświetlanie reklamy jedynie w wybranych godzinach, tak aby zmaksymalizować szanse na obejrzenie oferty przez osoby chcące dokonać zakupu lub skorzystać z usługi. Dzięki temu możesz znacznie zwiększyć ruch na stronie i sprzedaż.
Reklamy Google Ads mają formę linków - są dobrze wyeksponowane na stronie z wynikami wyszukiwania, a jednocześnie dyskretne - przypominają organiczne wyniki wyszukiwania. To sprawia, że Internauci klikają w nie często z naturalnej ciekawości, poszukując informacji w sieci. Standardowa reklama Google w formie tekstowej składa się z dwóch nagłówków, które mają długość do 30 znaków, krótkiego tekstu (do 80 znaków) i linku - adresu URL do naszej strony internetowej. To wystarczy, by zasygnalizować rodzaj oferty i wzbudzić ciekawość odbiorcy. Alternatywną formą są reklamy zawierające niewielką grafikę - baner z linkiem. W czasie kampanii na bieżąco monitorujemy jej efekty i możemy dokonywać ewentualnych zmian.
Płatne linki Google to obecnie jedna z najszybszych i najbardziej efektywnych form promocji. Najlepsze efekty daje stosowana sporadycznie w połączeniu z długofalową strategią, jaką jest pozycjonowanie lokalne, optymalizacja strony i/lub kampania w mediach społecznościowych. Poznaj wszystkie korzyści z kampanii Google Ads.
Natychmiastowe efekty - podczas gdy na efekty pozycjonowania musisz czekać nawet kilka miesięcy, reklama Google Ads wyświetla się w wyszukiwarce Google od razu, gdy tylko przelejesz pieniądze na konto Google i dokonasz odpowiedniej konfiguracji kampanii (tym zajmą się nasi specjaliści). Nie musisz obawiać się kosztów reklamy - rozliczenie w formie Pay per Click oznacza, że płacisz jedynie za kliknięcia w reklamę, nie za same wyświetlenia.
Wzrost świadomości istnienia marki - reklama Twojej firmy umieszczona zostaje nad wynikami w wyszukiwarce i jest widoczna bez względu na efekty pozycjonowania. W połączeniu z dobrze zoptymalizowaną wizytówką Google Moja Firma oraz pozyskiwaniem linków, możesz skutecznie docierać do klientów, którzy poszukują konkretnych produktów lub usług i sygnalizują ten zamiar wpisując określone frazy w wyszukiwarkę.
Możesz prześcignąć konkurencję i szybciej dotrzeć do Klienta - podczas gdy inne firmy dopiero mozolnie pracują na efekty pozycjonowania, Ty możesz już cieszyć się zwiększonym ruchem na swojej stronie.
Szczegółowa analiza kampanii dzięki narzędziom Google Analytics - dzięki przejrzystym raportom na bieżąco jesteś informowany o tym, jakie są efekty Twojej reklamy. Otrzymujesz konkretne dane statystyczne, które pozwolą Ci na bieżąco monitorować skuteczność podejmowanych działań.
Możliwość dotarcia do dokładnie określonej grupy docelowej - pomożemy Ci skonfigurować reklamę tak, by docierała ona precyzyjnie do dokładnie określonej grupy odbiorców - na przykład młodych kobiet mieszkających na terenie województwa mazowieckiego, zainteresowanych produktami z branży beauty.
Zachęcamy także do śledzenia informacji o marketingu internetowym na naszym blogu oraz zapraszamy do kontaktu.