Burza Śnieg to sklep internetowy zajmujący się sprzedażą pościeli bawełnianych. Sklep został otwarty 17 lipca 2021 roku.
Przed opublikowaniem finalnej wersji sklepu, prowadzone były uprzednio konsultacje SEO w celu zmaksymalizowania efektów po publikacji.
Konsultacje obejmowały analizę fraz, analizę konkurencji oraz sporządzenie i wdrożenie audytu zawierającego rekomendacje odnośnie poprawek technicznych oraz treści na stronie.
Po uruchomieniu sklepu, natychmiast rozpoczęto kampanię pozyskiwania linków, która polega na publikowaniu artykułów sponsorowanych na wysokiej jakości portalach branżowych i ogólnotematycznych. Tym sposobem oprócz pozyskiwania dobrej jakości linków, zbudowaliśmy świadomość istnienia marki, a witryna zyskała dodatkowe odsłony.
Od momentu uruchomienia sklepu do 1 sierpnia 2022 roku, witryna wygenerowała ponad 7 700 użytkowników z ruchu organicznego. Wraz z jednoczesnym uruchomieniem kampanii Google Ads i aktywnością na mediach społecznościowych, świadomość istnienia marki szybko wzrosła co w początkowych fazach SEO, pomogło wygenerować dużo kliknięć na frazy brandowe.
W okolicach listopada, dzięki pozyskanym linkom, jakość domeny wzrosła na tyle, że witryna zaczęła pozycjonować się w wynikach top 1, top 3 i top 10 na frazy powiązane z konkretnymi produktami.
W tym samym okresie, ruch organiczny wygenerował 564 konwersji (zakończonych transakcji w sklepie). Stanowi to 33% wszystkich transakcji licząc pozostałe źródła pozyskiwania ruchu.
Przychód z ruchu organicznego znacznie wzrósł, szczególnie w miesiącach listopad i grudzień ze względu na okres świąteczny.
Ruch organiczny jest drugim głównym źródłem pozyskiwania klientów po Google Ads. Współczynnik konwersji jest jednym z najwyższych, a współczynnik odrzuceń jednym z najniższych.